Про організаційне забезпечення функціонування КПП «Благоустрій» у 2018 році

Рішення Правління ОСТ

«Русанівський масив»

16 грудня 2017 року                                                                                                м.Київ

Про організаційне забезпечення

функціонування КПП «Благоустрій» у 2018 році

 

Правління ОСТ вирішило:

  1. Членам Правління ОСТ до 31 грудня 2017 року надати спеціальній робочій групі з питань встановлення КПП та налагодження його функціонування (голова групи М.Скітейкін, заст. голови групи С.Шестопалов, члени групи А.Найда, М.Науменко, О.Нічога, В.Роєнко, А.Рукосуєв, В.Топалов) пропозиції щодо змін до рішення Правління ОСТ від 3 серпня 2017 р. «Про запровадження цільових внесків на утримання та ремонт вулиці Центральної Садової для автомобілістів, які перетинають пропускний пункт при в’їзді на територію ОСТ «Русанівський масив».
  2. Проаналізувавши практику обслуговування КПП і регулювання режиму його перетину автомобілями, спеціальній робочій групі (М.Скітейкін) до 10 січня 2018 року опрацювати зауваження і пропозиції, внесені членами Правління ОСТ до рішення «Про запровадження цільових внесків на утримання та ремонт вулиці Центральної Садової для автомобілістів, які перетинають пропускний пункт при в’їзді на територію ОСТ «Русанівський масив», і доопрацьований варіант цього документу подати на затвердження Правлінням ОСТ до 15 січня 2018 року.
  3. Спеціальній робочій групі (М.Скітейкін) підготувати остаточний проект облаштування КПП «Благоустрій» і провести навчання чи відповідне інструктування персоналу КПП щодо підвищення ефективності їхньої роботи (зокрема, з автомобілістами, які свідомо ігнорують пропускний режим, та які обслуговують вантажний автотранспорт), а також забезпечити виготовлення необхідної роздаткової друкованої продукції про призначення КПП, підстави для його встановлення, фінансові аспекти фінансування.

 

            Голова Правління                                                                   Г.Оганесян

            Секретар Правління                                                             М.Пилипчук